Bar Rypota > FAQ
bar rypota

FAQ

Často kladené otázky a odpovědi

Co obsahuje a jak vypadá dárkový balíček?

Dárkový balíček je krásná červená dárková krabička, která obsahuje certifikát s platností 6 měsíců (univerzální certifikáty mají platnost 12 měsíců) a průvodní dopis.

Jak rychle mi můžete dárkový balíček doručit?

Tak rychle, jak potřebujete. K osobnímu odběru v naší kanceláři na adrese Turnovská 5 ho většinou můžete mít ve všední dny připraven do dvou hodin od objednání. Ještě v den objednání jsme ho schopni doručit po Praze messengerem (cena dle vzdálenosti). Do druhého pracovního dne Vám ho pošleme obchodním balíkem (objednávka do 14:00, poplatek 79,-Kč) anebo Vám ho doručíme do dvou pracovních dnů doporučeně Českou poštou (poplatek 30,-Kč). Pokud potřebujete předat dárek ještě rychleji, zašrktněte u objednávky volbu "Zaslat certifikát emailem". Do dvou hodin (v pracovních dnech do 16:00) Vám jej spolu s průvodním dopisem zašleme. Cena za poštovné a balné, je v tomto případě 0,-Kč. Toto řešení je vhodné, pokud balíček potřebujete opravdu rychle a nejste z Prahy. Neobdržíte však dárkovou krabičku ani originální tisky průvodního dopisu a certifikátu.

Jak balíček zaplatím?

K balíčku bude přiložena faktura se splatností 10 dní, kterou můžete uhradit převodem z účtu nebo na poště. Pokud si přejete platit hotově (pouze u osobního převzetí), uveďte nám to prosím do poznámky.

Musím vědět, kdy má obdarovaný čas zážitek prožít?

Nemusíte. Dárkový certifikát má platnost 6 měsíců a je jen na obdarovaném, kdy se rozhodne ho využít. Univerzální certifikáty (žlutý, oranžový, červený, vínový) mají navíc prodlouženou platnost o 6 měsíců, na jejich využití má tedy obdarovaný celkem 12 měsíců

Jde platnost certifikátu prodloužit?

Ano jde, pokud myslíte, že certifikát nestihnete využít v rámci jeho platnosti, kontaktujte nás prosím. Pokud to bude jen trochu možné, prodloužíme Vám ho dle potřeby.

Certifikát mi propadl. Jde ho znovu aktivovat?

Pokud nám zavoláte až v termínu, kdy certifikát propadl, je bohužel neplatný.

Jakým způsobem si obdarovaný může zajistit termín na získaný zážitek?

Všechny informace nalezne obdarovaný na průvodním dopise, který je k certifikátu přiložen. Termín je možné dohodnout telefonicky na čísle 222 316 957 nebo přes naše internetové stránky (kliknutím na tlačítko "Užijete si zážitek" v horním žlutém menu).

Vyskytuje se někde na balíčku cena, nebo ho mohu rovnou předat obdarovanému?

Balíček je připraven k předání. Nemusíte už si s ním dělat vůbec žádné starosti.

Jde někde v balíčku uvést jméno obdarovaného?

Ano, rádi přidáme na průvodní dopis osobní oslovení (např. Milá Martino) a Váš podpis (Tvoje Radka). Napište nám to prosím do příslušného pole v objednávce.

Nevím co vybrat, nemohl by si obdarovaný vybrat z Vaší nabídky sám?

Ano, i na tuto možnost jsme mysleli a připravili jsme pro Vás speciální produkt - univerzální certifikáty. Nabízíme několik typů univerzálních certifikátů - Žlutý (za 2500,-Kč), Oranžový (za 5000,-Kč), Červený (za 7500,-Kč) a Vínový (za 10000,-Kč). Obdarovaný jej obdrží v naší červené krabičce spolu s katalogem, ve kterém si sám vybere zážitek dle přání. Obdarovaný nikde neuvidí žádnou cenu, všechny zážitky v katalogu jsou obodovány

Dostal jsem Zážitkový katalog. Mohu si z katalogu vybrat více zážitků?

Ano. Váš certifikát je na určitý počet bodů (např. Žlutý certifikát je vždy na 125 bodů). Můžete si tedy vybrat jeden zážitek až do výše 125 bodů nebo nakombinovat několik zážitků dohromady. Hranici 125 bodů byste však neměl přesáhnout

Mohu darovat univerzální certifikát ( např.125 bodů) rodičům a každý by si vybral, co by se mu líbilo?

Určitě ano. Cetifikáty jsou přenosné, proto si s katalogu může vybrat jeden či více zážitků jedna či více osob.

Nenašla jsem nikde na certifikátu solnou jeskyni, dá se také čerpat na certifikát, nebo se musím držet nabídky jednotlivých certifikátů dle barev.

Na univerzální certifikát můžete čerpat všechny zážitky, které mají odpovídající počet katalogových bodů, které máte k dispozici. Katalogové body naleznete vedle katalogů také na našich internetových stránkách u každého zážitku. Je tomu tak proto, že naše nabídka se velice časot rozšiřuje a není tedy v našich silách mít neusále k dispozici nejaktuálnější katalog.

Spolupracujete se společnostmi, které poskytují zaměstnanecké benefity?

Ano. Spolupracujeme se společností Benefit Management, společností Benefity a HR Guru.

Rád bych dárek koupila na firmu je to možné?

Ano. Napište nám prosím do objednávkového formuláře název firmy, IČO a DIČ.

Mohu si balíček nechat zaslat na adresu firmy?

Pokud chcete balíček pouze poslat na adresu firmy, ale nedávat fakturu do jejích nákladů, pak IČO a DIČ prosím nepište.

Rádi bychom koupili více zážitků jako poděkování našim klientům. Je možné u Vás získat speciální podmínky?

Určitě. Kontaktujte prosím naše oddělení péče o firemní klienty (viz kontakty).

Jaká je cena za doručení balíčku?

Ke každému balíčku účtujeme 50,-Kč balné a poštovné (doporučeně 30,-Kč, obchodní balík 79,-Kč, messenger dle vzdálenosti).

Ráda bych balíček poslala rovnou obdarovanému. Je možné balíček poslat na jinou adresu než fakturu?

Ano, samozřejmě. Adresu pro doručení balíčku nám prosím uveďte do poznámky v objednávkovém formuláři nebo ji sdělte operátorce na naší telefonní lince.

Líbí se mi více zážitků a opravdu se nemohu rozhodnout, který je ten pravý. Poradíte mi?

Samozřejmě. Zavolejte naší operátorce na telefonním čísle 222316957. Pomůžeme Vám vybrat ten nejlepší zážitek přímo pro Vás.

Koupila jsem u Vás zážitek a chtěla by ho vyměnit za jiný, je to možné?

Ano, pokud nás oslovíte do 14 dnů od data, kdy Vám byl balíček doručen, vyměníme Vám ho za jiný.

Zajímá mě, jestli je cena uvedená u zážitku Lázeňský víkend pro dva vyčíslena pouze na jednu osobu nebo je to pro oba.

Cena je již pro dvě osoby. Balíček obsahuje veškeré služby již pro dvě osoby.

Dobrý den, zajímalo by mě zda je možné účastnit se zážitku spolu s obdarovaným jako pasivní účastník, tj. pořizovat fotografie nebo videozáznam.

Dobrý den, doprovod je u většiny zážitků možný, jen u několika málo ho nedoporučujeme (např. návštěva v kosmetickém salónu). Prosím sdělte nám, o jaký zážitek se jedná, rádi Vám tuto informaci potvrdíme.